یک دانا

مرگ کودک ۷ ساله پس از تزریق آمپول در یزد

مرگ کودک ۷ ساله پس از تزریق آمپول در یزد

۱ آذر ۱۳۹۷

با یک دانا همراه باشید

خبرگزاری ایسنا: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به انتشار خبری مبنی بر مرگ یک دانش آموز پس از تزریق آمپول گفت: پزشکی قانونی درحال بررسی دلایل مرگ این کودک است‌.

‌روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی پیرو انتشار خبری مبنی بر مرگ «پویان طزرجان» در یکی از بیمارستان‌های خصوصی استان اظهار کرد: این کودک هفت ساله که برای بیرون آوردن پلاتین پای خود به بیمارستان مراجعه کرده بود، قبل از انجام عمل فوت کرد.

وی افزود: هنوز دلایل مرگ کودک مشخص نیست و مستلزم ثبت نهایی بررسی های پزشکی قانونی است‌.

این معاونت با بیان این‌که خانواده متوفی می توانند برای پیگیری مطالبات و پرونده به مراجع قضایی و سازمان نظام پزشکی مراجعه کنند، گفت: خانواده وی بعد از اعلام رسمی دلایل مرگ می توانند برای شکایت اقدام کنند.

‌پویان طزرجان پس از تزریق آمپول و قبل از بیهوشی و عمل فوت کرده است‌.


برچسب ها : , , , , , , , , ,

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها