یک دانا

- اموزش بازی DOTA 2: همه چیز درباره Invoker

– اموزش بازی DOTA 2: همه چیز درباره Invoker

۶ شهریور ۱۳۹۷

با یک دانا همراه باشید

Invoker یک هیروی Intelligence دور زن هست که به اعتقاد بعضی ها سخت ترین و دشوارترین گیم پلی رو داره. اون ۱۴ تا اسکیل داره که شامل Quas – Wex – Exort – Invoke و ۱۰ اسکیل ساخته شده از این ۳ اسکیل میشه.

برای مطالعه مطالب و مقالات و آموزش‌های بیشتر از بازی DOTA 2 به سایت persiandota2 مراجعه نمایید.

داستان هیرو :

در اوایل بوجود آمدن , جادو هنر ذهن بود. به هیچ ابزاری نیاز نداشت , بدون نیاز به عصا یا چوب دستی و فقط وابسته به ذهن جادوگر.

تمام حقه های احضار وابسته به ذهن بودن , طراحی شده تا به جادوگر اجازه بده فرمول های هر جادو رو بدست بیاره.

قویترین جادوگران در آن زمان اونایی بودن که قدرت ذهنیه زیادی داشتن , و با این حال این جادو ها اینقدر سخت بودن که آن ها مجبور بودن فقط به چنتاشون اکتفا کنن و در اون ها مهارت کسب کنن. یکی از مهمترین آرزوی جادوگران این بود که در طول زندگیشون بتونن به ۳ یا حداکثر ۴ جادو دست پیدا کنن. جادوگران عادی بیش از ۲ جادو بلد نبودند و جای تعجب هم نبود اگر یک جادوگر فقط ۱ جادو بلد بود , که حتی همون ۱ جادو هم نیاز به داشتن کتاب جادو برای فراموش نکردن اون در مواقع ضروری داشت.

اما در میان این کارآموزان یک استثنا وجود داشت, یک شگفتی با دانش بسیار زیاد و حافظه ی بسیار قوی که کسی نبود جز Invoker.

در ابتدای جوانی , در حالی که بالا مقامترین جادوگران بیش از ۴ جادو رو بلد نبودن, اون نه ۴ , نه ۵, نه ۷, بلکه میتونست بیش از ۱۰ جادو رو در یک چشم به هم زدن استفاده کنه.

تعداد زیادی جادویه دیگه رو یاد میگرفت ولی وقتی اون ها رو بی ارزش میدید اونا رو از ذهنش برای همیشه پاکسازی می کرد تا ذهنش جای یادگیری برای جادو های دیگه رو داشته باشه.

یکی از این جادو ها, جادویه جاودانگی بود , جادویی همیشگی که کسانی که از اون استفاده کردن هنوز هم در بین ما زنده هستن. بیشتر این جادوگر ها که از این جادو استفاده کردن به آرامی و ساکت به زندگیشون ادامه میدن, با ترس از فاش شدنه رازشون, ولی اینوکر کسی نیست که قدرتش رو مخفی نگه داره.

اون باستانیه , از هر کس و هر چیز بیشتر میدونه , و ذهنش هنوز جا برای آموخته های جدید داره, جدا از جادو هایی که اینوکر با اونا خودش رو در غروب آخرین روزهای این دنیا سرگرم میکنه.

نقش هیرو :

نکات مثبت 1 14 up

کاملا انعطاف پذیر
کشتنش واقعا سخته
میتونه یه عالمه دمیج بده !
رنجه!!!
اتک انیمیشنش خوبه
تو لاین واقعا دشمن رو اذیت میکنه!

نکات منفی 1 14 down

بازی کردن باهاش دشواره 

زمان بندیه دقیق لازم داره تا بتونه اثر گذار باشه.

اسکیل ها :

Invoke Exort Wex Quas

Chaos Meteor Sun Strike Alacrity Tornado

EMP Ice Wall Ghost Walk Cold Snap

Forge Spirit Deafening Blast

Quas

Quas

عنصر یخ رو تحت کنترل خودش می گیره و به ازای هر لول Hp Regen می گیره

نکات :

۱. حداکثر ۳ بار میتونین از این اسکیل استفاده کنین.
۲. ۷ بار میتونین این اسکیل رو بگیرین.
۳. به ازای هر بار گرفتن ۱ عدد HP Reg به صورت Passive بهتون میده.

Wex

Wex

عنصر رعد رو تحت کنترل شما در میاره. به ازای هر لول Movement Speed و Attack Speed و Agility میگیرین.

نکات :

۱. حداکثر ۳ بار میتونین از این اسکیل استفاده کنین.
۲. ۷ بار میتونین این اسکیل رو بگیرین.
۳. به ازای هر بار گرفتن به ترتیب ۲%/۴%/۶%/۸%/۱۰%/۱۲%/۱۴% به Attack Speed شما اضافه میشه.
۴. به ازای هر بار گرفتن به ترتیب ۲/۴/۶/۸/۱۰/۱۲/۱۴ به Agility شما اضافه میشه.
۵. به ازای هر بار گرفتن به ترتیب ۱%/۲%/۳%/۴%/۵%/۶%/۷% به Movement Speed شما اضافه میشه.

Exort

Exort

عنصر آتش رو تحت کنترل شما در میاره. به ازای هر لول Attack Power و Int میگیرین.

نکات :

۱. حداکثر ۳ بار میتونین از این اسکیل استفاده کنین.
۲. ۷ بار میتونین این اسکیل رو بگیرین.
۳. به ازای هر بار گرفتن به ترتیب :
– ۴/۸/۱۲/۱۶/۲۰/۲۴/۲۷ به Attack شما اضافه میشه.
– ۲۶/۵۲/۷۸/۱۰۴/۱۳۰/۱۵۶/۱۸۲ به مانای شما اضافه میشه.
– ۲/۴/۶/۸/۱۰/۱۲/۱۴ به دمیج شما اضافه میشه.
– ۰.۰۸/۰.۱۶/۰.۲۴/۰.۳۲/۰.۴۰/۰.۴۸/۰.۵۶ به Mana Regen شما اضافه می شه .

** شما در عین حال میتونین ۳ تا Orb دور خودتون داشته باشین. اگه شما ۳ تا داشته باشین و روی Orb دیگه ای کلیک کنید Orb جدید جایگزینه قدیمیترین Orb میشه.

Invoke

Invoke

عناصر تحت کنترل شما رو با هم ترکیب میکنه و اسکیل های جدید به وجود میاره.

نکات :

۱. تعداد اسکیل هایی که میتونین با این اسکیل درست کنین ۲ هست.
۲. در صورت پر بودن تعداد اسکیل ها اسکیله جدید جای اسکیله قدیمی تر رو میگیره.
۳. نحوه ی قرار گرفتن Orb ها در اسکیلی که درست میشه تاثیری نداره.
۴. ۳. کول داونه این اسکیل ۶ ثانیه هست ولی در صورت گرفتن آیتم Aghanim به ۲ ثانیه کاهش می یابه.

Cold Snap

Cold Snap

با ۳ تا Quas درست میشه و باعث استان شدن هیرو در هر ثانیه می شه.

نکات :

۱. ۰.۴ ثانیه هیروی دشمن رو استان می کنه
۲. رنجه این اسکیل ۱۰۰۰ هست.
۳. به نسبت لول Quas به ترتیب به مدت ۳ / ۳.۵ / ۴ / ۴.۵ / ۵ / ۵.۵ / ۶ روی دشمن می مونه.
۴. فاصله ی بین هر دو استان به نسبت لول Quas به ترتیب ۰.۷۷۱۵ / ۰.۷۴۳۰ / ۰.۷۱۴۵ / ۰.۶۸۶۰ / ۰.۶۵۷۵ / ۰.۶۲۹۰ / ۰.۶۰۰۵ هست.
۵.  هر دمیجی که به دشمن وارد شه ( به جز Self Damage ) باعث میشه این اسکیل اکتیو شه.

Ghost Walk

Ghost Walk

با ۲ تا Quas و یک Wex درست میشه و شما رو Invisible میکنه.

نکات :

۱. تا فاصله ی ۴۰۰ شما اگر دشمن باشه Slow میشه.
۲. به نسبت لول Quas دشمن ها به ترتیب به میزانه ۲۰% / ۲۵% / ۳۰% / ۳۵% / ۴۰% / ۴۵% / ۵۰% اسلو میشن.
۳. به نسبت لول Wex شما به ترتیب به میزانه ۳۰% / ۲۰% / ۱۰% / ۰% / -۱۰% / -۲۰% / -۳۰% اسلو میشین.
۴. مانای مورد نیاز این اسکیل ۲۰۰ و کول داونه اون ۶۰ ثانیه هست و به مدت ۱۰۰ ثانیه روی شما میمونه.
۵. اسلو این اسکیل روی دشمنایی که Magic Immune هستن کار میکنه.

Ice Wall

Ice Wall

با ۲ تا Quas و یک Exort درست میشه و یه دیوار یخی میسازه که دشمن رو اسلو میکنه.

نکات :

۱. مانای مورد نیاز این اسکیل ۱۷۵ و کول داونه اون ۲۵ ثانیه هست.
۲. به نسبت لول Exort به ترتیب ۶ / ۱۲ / ۱۸ / ۲۴ / ۳۰ / ۳۶ / ۴۲ در هر ثانیه به دشمن دمج وارد میکنه.
۳. به نسبت لول Quas مدت زمانی که میمونه به ترتیب ۳ / ۴.۵ / ۶ / ۷.۵ / ۹ / ۱۰.۵ / ۱۲ هست و مقداری که اسلو میکنه ۲۰% / ۴۰% / ۶۰% / ۸۰% / ۱۰۰% / ۱۲۰% / ۱۴۰% .

EMP

EMP

با ۳ تا Wex درست میشه و مانای دشمن رو میسوزونه.

نکات :

۱. تا فاصله ی ۶۷۵ شما اگر دشمن باشه تحت تاثیر این اسکیل قرار میگیره.
۲. مدت زمانی که طول میکشه تا این اسکیل اکتیو شه ۲.۹ هست.
۳. به نسبت لول Wex به ترتیب ۱۰۰ / ۱۷۵ / ۲۵۰ / ۳۲۵ / ۴۰۰ / ۴۷۵ / ۵۵۰ مانای دشمن ها رو میسوزونه و نصف مقداری که مانا سوزونده دمج وارد میکنه و به مانای شما اضافه می کنه.
۴. مانای مورد نیاز این اسکیل ۱۲۵ و کول داونه اون ۳۰ ثانیه هست.

Tornado

Tornado

با ۲ تا Wex و یک Quas درست میشه و دشمن رو میندازه بالا.

نکات :

۱. به نسبت لول Wex رنج این اسکیل به ترتیب ۸۰۰ / ۱۲۰۰ / ۱۶۰۰ / ۲۰۰۰ / ۲۴۰۰ / ۲۸۰۰ / ۳۲۰۰ هست.
۲. به نسبت لول Wex و Quas به میزانه ۷۰ + ۱۵ *( لول Quas + Wex ) دمیج وارد میکنه.
۳. به نسبت لول Quas به ترتیب به مدت ۰.۸ / ۱.۱ / ۱.۴ / ۱.۷ / ۲.۰ / ۲.۳ / ۲.۵ دشمنا رو روی هوا نگه میداره.
۴. مانای مورد نیاز این اسکیل ۱۵۰ و کول داونه اون ۳۰ ثانیه هست.

Alacrity

Alacrity

با ۲ تا Wex و یک Exort درست میشه و به شخصه مورد نظر Attack Speed و Damage اضافه میکنه.

نکات :

۱. ۹ ثانیه روی هدف میمونه.
۲. به نسبت لول Wex اتک اسپید این اسکیل به ترتیب ۱۰% / ۲۵% / ۴۰% / ۵۵% / ۷۰% / ۸۵% / ۱۰۰% هست.
۳. به نسبت لول Exort دمجی که این اسکیل اضافه میکنه به ترتیب ۱۰ / ۲۵ / ۴۰ / ۵۵ / ۷۰ / ۸۵ / ۱۰۰ هست.
۴. مانای مورد نیاز این اسکیل ۴۵ و کول داونه اون ۱۷ ثانیه هست.
۵. رنجه این اسکیل ۶۵۰ هست.

Sun Strike

Sun Strike

با ۳ تا Exort درست میشه و انرژی از نور خورشید می گیره و روی هدف می زنه.

نکات :

۱. ۱.۷ ثانیه طول میکشه تا این اسکیل اکتیو شه.
۲. به نسبت لول Exort دمجی که این اسکیل میده به ترتیب ۱۰۰ / ۱۶۲.۵ / ۲۲۵ / ۲۸۷.۵ / ۳۵۰ / ۴۱۲.۵ / ۴۷۵ هست.
۳. مانای مورد نیاز این اسکیل ۱۷۵ و کول داونه اون ۳۰ ثانیه هست.
۴. رنجه این اسکیل Global هست.
۵. جایی که این اسکیل رو توش استفاده میکنید روشن میشه.
۶. با گرفتن تلنت Cataclysm در لول ۲۰ به تمام هیرو های تو مپ SUN می زنه .

Chaos Meteor

Chaos Meteor

با ۲ تا Exort و ۱ Wex درست میشه. یه شهاب سنگ از آسمون میندازه رو زمین که دمج میده.

نکات :

۱. ۱.۳ ثانیه طول میکشه تا این اسکیل اکتیو شه.
۲. تا رنج ۲۷۵ هدفی که مشخص کردید دمج رو وارد میکنه.
۳. به نسبت لول Exort دمج اصلی که این اسکیل در هر نیم ثانیه میده به ترتیب ۵۷.۵ / ۷۵ / ۹۲.۵ / ۱۱۰ / ۱۲۷.۵ / ۱۴۵ / ۱۶۲.۵ هست.
۴. به نسبت لول Exort دمج اضافه ای که این اسکیل در هر ثانیه میده به ترتیب ۱۱.۵ / ۱۵ / ۱۸.۵ / ۲۲ / ۲۵.۵ / ۲۹ / ۳۲.۵ هست.
۵. مانای مورد نیاز این اسکیل ۲۰۰ و کول داونه اون ۵۵ ثانیه هست.
۶. رنجه این اسکیل به نسبت لول Wex به ترتیب ۴۶۵ / ۶۱۵ / ۷۸۰ / ۹۳۰ / ۱۰۹۵ / ۱۲۴۵ / ۱۴۱۰ هست.
۷. دمجه این اسکیل بین تمام هیرو ها و یونیت هایی که داخل منطقه ی زده شده هستن تقسیم میشه.
۸. این اسکیل با سرعت ۳۰۰ MS مسیر مورد نظر رو طی میکنه و در جایی که برخورد میکنه دمج اصلی و در ادامه ی راه دمج اضافی رو وارد میکنه.

Deafening Blast

Deafening Blast

با ۱ عدد از هر ۳ ارب Quas – Wex – Exort درست میشه که باعث هول دادن تمامی یونیت های دشمن توی اون محدوده می شه و اون ها رو Disarm می کنه و به اون ها خسارت می زنه .

نکات :

۱. به نسبت لول Quas به ترتیب به مدت ۰.۲۵ / ۰.۵ / ۰.۷۵ / ۱ / ۱.۲۵ / ۱.۵ / ۱.۷۵ / ۲ دشمنا رو Disarm میکنه.
۲. به نسبت لول Exort دمج این اسکیل به ترتیب ۴۰ / ۸۰ / ۱۲۰ / ۱۶۰ / ۲۰۰ / ۲۴۰ / ۲۸۰ / ۳۲۰ هست.
۳. به نسبت لول Wex دشمنا به ترتیب به مدت ۱.۲۵ / ۲ / ۲.۷۵ / ۳.۵ / ۴.۲۵ / ۵ / ۵.۷۵ / ۶.۵ قابلیت اتک دادن رو از دست میدن.
۴. مانای مورد نیاز این اسکیل ۳۰۰ و کول داونه اون ۴۰ ثانیه هست.
۵. رنجه این اسکیل ۱۰۰۰ هست.
۶. با گرفتن AoE Deafening Blast​ در تلنت لول ۲۵ به صورت AOE می شه این اسکیل.

Forge Spirit

Forge Spirit

با ۱ دونه Quas و ۲ تا Exort درست میشه و یک یونیتی از آتش درست می کنه.

نکات :

۱. به نسبت لول Quas هر یونیت به ترتیب به مدت ۲۰ / ۳۰ / ۴۰ / ۵۰ / ۶۰ / ۷۰ / ۸۰ میمونه.
۲. به نسبت لول Exort هر یونیت به ترتیب به میزانه ۱۰۰ / ۱۵۰ / ۲۰۰ / ۲۵۰ / ۳۰۰ / ۳۵۰ / ۴۰۰ مانا داره.
۳. به نسبت لول Quas رنجه اتکه هر یونیت به ترتیب ۳۰۰ / ۳۶۵ / ۴۳۰ / ۴۹۵ / ۵۶۰ / ۶۲۵ / ۶۹۰ هست.
۴. به نسبت لول Quas جون یا HP این یونیت به ترتیب ۳۰۰ / ۴۰۰ / ۵۰۰ / ۶۰۰ / ۷۰۰ / ۸۰۰ / ۹۰۰ هست.
۵. مانای مورد نیاز این اسکیل ۷۵ و کول داونه اون ۳۰ ثانیه هست.
۶. به نسبت لول Exort آرمور این یونیت به ترتیب ۰/ ۱ / ۲ / ۳ / ۴ / ۵ / ۶ هست.
۷. با گرفتن تلنت +۱ Forged Spirit Summoned در لول ۱۵ ، دوتا یونیت می سازه.

Forge Spirit Melting Strike

Forge Spirit Melting Strike

این اسکیله یونیت شماس که به ازای هر اتک ۱ عدد از آرمور

.:: جدول لول بندی ::.

 


منابع:pardisgame

برچسب ها : , , , , , ,

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها