یک دانا

- سازندگان Cyberpunk 2077 برای بهبود و تنظیم مکانیک‌های تیراندازی از بازیکن حرفه‌ای CounterStrike استفاده می‌کنند

– سازندگان Cyberpunk 2077 برای بهبود و تنظیم مکانیک‌های تیراندازی از بازیکن حرفه‌ای CounterStrike استفاده می‌کنند

۵ شهریور ۱۳۹۷

با یک دانا همراه باشید

سازندگان Cyberpunk 2077 برای بهبود و تنظیم مکانیک‌های تیراندازی از بازیکن حرفه‌ای CounterStrike استفاده می‌کنند

همانطور که CD Projekt قول داده بود، در جریان مراسم Gamescom تریلری از بازی را پشت درهای بسته به نمایش در آورد که تنها تعدادی از تصاویر دمو با طرفداران به اشتراک گذاشته شد اما همین چند عدد تصویر نمای کلی و کیفیت خارق‌العاده بازی را به ما نشان می‌دهد.

هفته پیش نیز تهیه‌کننده ارشد Cyberpunk 2077 اعلام کرد که در حال حاضر بازی از ابتدا تا انتها قابل بازی است اما مسلما تا کیفیت نهایی راهی طولانی خواهند داشت.

 اطلاعات بالا به طور رسمی از طریق نمایشگاه Gamescom منتشر شده بود اما به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به جزئیات دیگری که از طریق مصاحبه سازندگان با کانال رسمی Gamescom بدست آوردیم بلند پروازی CD Projekt به اطلاعات بالا ختم نمی‌شود. بخش تیراندازی و مکانیک‌های شوتینگ Cyberpunk 2077 توسط یک بازیکن حرفه‌ای Counterstrike تنظیم و بهینه شده است. بازیکن ذکر شده کسی نیست جز “لوکاس ونک” که با نام LUq شناخته می‌شود و در مسابقه جهانی Cyber Games 2006 با تیم Pentagram G-Shock قهرمان شده بود.

همان‌طور که می‌دانید Bethesda در مورد سیستم تیراندازی Fallout 3 با مشکل رو به رو شده بود که برای بازی چهارم از این سری id Sofware به کمک آن‌ها آمد. این خبر بسیار امیدوار کننده و جذاب است چرا که مکانیک‌های نقش آفرینی باعث می‌شود فکر کنیم به بخش شوتینگ کم لطفی می‌شود و شاهد مبارزات کند و اذیت کننده باشیم اما با توجه به دقت سازنده بر روی سیستم تیراندازی به نظر می‌رسد از هر نظر با عنوانی جذاب و حساب شده رو به رو هستیم.

نظر شما در این باره چیست؟ چه انتظاراتی از گیمپلی Cyberpunk 2077 دارید؟

این ویدئوها رو دیده‌اید؟

  • Cyberpunk 2077

  • Cyberpunk 2077


منابع:pardisgame

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها